vineri, 12 aprilie 2013

Administrare imobile Bucuresti

Suntem o societate comerciala specializata in administrare imobile, administrare blocuri, si putem asigura, in functie de solicitarile dumneavoastra, pe baza unui contract de administrare imobile Bucureti, managementul financiar si managementul de proprietate pentru Asociatii de Proprietari cu urmatoarele tipuri de activitati:
A. pentru administrare financiara:

  • organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice;
  • gestionarea bunurilor materiale si fondurilor banesti;
  • intocmirea listelor lunare de plata si afisarea acestora;
  • incasarea, in locul pus la dispozitie de catre asociatii de proprietari a cotelor de contributie a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociatiei precum si a altor venituri cuvenite Asociatiei;
  • calcularea si incasarea penalizarilor conform Legii 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatii de proprietari, a Hotarârii de Guvern nr. 1588/19.11.2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 si a sistemului aprobat de adunarea generala;
  • intocmirea si pastrarea evidentelor contabile si a registrelor specifice pentru asociatii de proprietari conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Economiei si Finantelor nr. 1969/19.11.2007 referitoare la Reglementãrile contabile privind organizarea si conducerea contabilitãtii in partidã simplã de cãtre persoanele juridice fãrã scop patrimonial;
  • intocmirea si depunerea, semestrial, a situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei la Primaria de sector, conform Legii nr. 230/2007;
  • intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine asociatia de proprietari;
  • intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat;
  • plata impozitului si contributiilor datorate de asociatii de proprietari pentru remuneratiile personalului angajat;
  • prezentarea, la solicitarea comitetului executiv a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificari financiar-contabile la asociatii de proprietari;
  • intocmirea si prezentarea anuala, in adunarea generala asociatii de proprietari, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu